וורדפרס או וויקס? מה כדאי לבחור ב-2023

וורדפרס או וויקס? מה כדאי לבחור ב-2023

תוכן עניינים

כשמדובר בבניית אתר בעיקר תדמית, שתיים מהפלטפורמות הפופולריות ביותר הן וורדפרס ו-Wix. המאמר זה ישווה בין שתי הפלטפורמות הללו ויעזור לקוראים להחליט איזו מהן מתאימה יותר לצרכיהם וורדפרס או וויקס.

וויקס או וורדפרס מה ההבדל?

זה מסתכם בשני דברים מאוד חשובים:

וורדפרס היא מערכת קוד פתוח – מה זה אומר מבחינתכם? בקצרה שכל יכול לערוך את הקוד שלהם ולסדר אותו בדיוק כפי שהוא אוהב. מה שאומר שתוכלו לעשות כל מה שרק תרצו באתר. או לפחות לשכור מפתח שיוכל לעשות זאת עבורכם. (אגב היא חינמית לחלוטין)
יותר מזה מאחר וורדפרס פופלרית בעולם ואנשים רבים בחרו דווקא בפלטפורמה הזאת, יש קהילה גדולה של מפתחים שכבר פיתחו תוספים למערכת כך שיש היענות לרוב הצרכים שאתם יכולים רק לחשוב עליהם. חלקם הגדול בחינם! (כמובן שיש לרוב גם גרסא בתשלום אבל במקרים רבים ניתן לצאת מזה גם בלי לשלם תוספות)

עוד דבר נוסף, ברוב המקרים כאשר אתם בוחרים שרת אחסון, תוכלו ישירות ממנו להתקין וורדפרס הכי עדכני בשניות. כך שלא יהיה צורך לחפש את הקובץ עצמו 🙂

עכשיו וויקס פלטפורמה שלהם היא סגורה מה שאומר מבחינתכם שלערוך קוד לא תוכלו ולא גם לא להביא מתכנת לעשות זאת. הכל נכתב על ידי החברה והיא גובה על זה תשלום חודשי קבוע.

וויקס או וורדפרס יתרונות וחסרונות

ההבדל הראשון בין וורדפרס ל-Wix הוא העלות. וורדפרס הוא בחינם לשימוש, בעוד Wix הוא שירות מבוסס מנוי ודורש מהמשתמשים לשלם תשלום חודשי כדי לגשת לכל מגוון התכונות. וורדפרס גם דורשת מהמשתמשים לשלם עבור אירוח, רישום דומיין ואולי תוספים נוספים, אבל בסך הכל זה פחות יקר מ-Wix.

קלות שימוש:

 גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא קלות השימוש. בכל הנוגע לקלות השימוש, Wix היא המנצחת הברורה. Wix מספקת למשתמשים ממשק ברור וידידותי למשתמש, מה שמקל על בניית אתר אינטרנט ללא כל חווית קידוד או העיצוב. צריך לשים לב שאם בונה האתר לא מקצועי, גם אם יבנה בוויקס זה לא אומר שתקבלו תוצאה טובה. לכן בכל מקרה אולי עדיף לקחת מישהו שיודע מה הוא\היא עושה.

לקחת איש מקצועה לבניית אתר בוויקס, יהפוך את התהליך ההקמה למהיר יותר ולתוצאה טובה יותר וכמובן במחיר זול הרבה יותר מבונה אתרים בוורדפרס.

למה? וורדפרס דורשת ידע טכני יותר, מכיוון שמשתמשים חייבים להתקין ערכות נושא, תוספים ולהתאים אישית את האתר שלהם. אבל זה לא חסרון! אתם בונים את הפנים של העסק שלכם בדיגיטל! על תשכחו את זה!

בוורדפרס תוכלו לעשות הרבה מעבר למה שתוכלו לחלום עליו בוויקס הרבה יותר מותאם לכם ולאופי שלכם ובפער פונקציונלי יותר. (ועוד לא דיברנו על קידום האתר)

גמישות:

 כשזה מגיע להתאמה אישית ואופציות לעיצוב אישי של אתרים, וורדפרס היא הפלטפורמה הגמישה יותר. וורדפרס מספקת למשתמשים אינסוף אפשרויות להתאמה אישית של אתר האינטרנט שלהם, כולל היכולת להוסיף תוספים לכל דבר שרק תרצו באתר, ערכות נושא מותאמות אישית ועוד. Wix מוגבלת יותר מבחינת התאמה אישית ואינה מספקת גמישות רבה כמו וורדפרס כך שלא משנה מה, אם יש לך משהו מאוד ספציפי שאתם רוצים לעשות, יכול מאוד להיות שוויקס לא תתן לכם את המענה הראוי.

תמיכה:

גם וורדפרס וגם Wix מציעות משאבים מועילים. לוורדפרס יש קהילה פעילה של משתמשים שיכולים לספק עצות והדרכות מועילות. חוץ מזה שיש הרבה יותר אתרים הבנוים על פלטפורמת וורדפרס, כך שמידע ממש לא חסר! ל- Wix יש גם צוות תמיכה זמין לענות על שאלות, לספק הדרכות ולעזור בפתרון בעיות.

אופטימיזציה למנועי חיפוש:

 לבסוף, גם ל-WordPress וגם ל-Wix יש תכונות שמקלות על מנועי החיפוש לאנדקס ולדרג אתר. וורדפרס מספקת למשתמשים גישה לתוספים שיכולים לעזור לשפר את אופטימיזציית ולכוון את המשתמש לדרך הנכונה לשיפור הדירוג במנועי החיפוש של גוגל, בעוד וויקס כוללת כלי SEO מובנים. בסך הכל, ההחלטה אם להשתמש בוורדפרס או ב-Wix היא של המשתמש האישי.

לשתי הפלטפורמות יש את החוזקות והחולשות שלהן, אבל בסופו של יום, זה תלוי בידי המשתמש להחליט איזו פלטפורמה הכי מתאימה לצרכיו. גם וורדפרס וגם Wix מציעות מגוון רחב של תכונות ואפשרויות התאמה אישית, מה שהופך את שתיהן לפלטפורמות נהדרות ליצירת אתר אינטרנט. אם משתמשים מחפשים פלטפורמה קלה יותר לשימוש, Wix היא בחירה מצוינת. אם הם מחפשים יותר גמישות והתאמה אישית, וורדפרס היא אפשרות מצוינת. בסופו של דבר, זה תלוי בידי המשתמש להחליט איזו פלטפורמה מתאימה לו.

בסופו של דבר, חשוב לחקור את שתי הפלטפורמות ולהחליט איזו מהן מתאימה יותר לצרכי האתר שלך. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את הזמן והכסף שאתם מוכנים להשקיע באתר ולחשוב על המטרות ארוכות הטווח של האתר. לדוגמה, אם אתה מתכנן להרחיב את האתר שלך ולהוסיף עוד תכונות, וורדפרס עשויה להיות האפשרות הטובה יותר. עם זאת, אם אתה פשוט מחפש ליצור אתר תדמית פשוט ומהיר, Wix עשויה להיות האפשרות הטובה יותר. לא משנה באיזו פלטפורמה תחליט להשתמש, הקפד לחקור ביסודיות ולהחליט איזו מתאימה יותר לצרכים שלך.

**חשוב להדגיש שרוב מקדמי האתרים (כולל אותי) ממליצים ללכת לכיוון וורדפרס. על אף שחל שיפור בוויקס מבחינת קידום אתר בשנה האחרונה, וורדפרס מהבחינה הזאת עדיין מתועדפת על ידי גוגל.

תפעול האתר לאחר הקמה

כפי שאמרתי למעלה, וויקס הרבה יותר ידידותי למשתמש לכן, אם אתם מתכננים לעשות הכל לגמרי בעצמכם כנראה שזאת תהיה הבחירה שלכם. וורדפרס קצת יותר טריקי ותצטרכו ללמוד על המערכת כדי להבין מה אתם עושים. מצד שני לרוב האנשים שבונים לכם את האתר נותנים הדרכה קצרה על תפעול האתר ברמה הבסיסית, כך שאולי לא צריך להגביל את עצמכם.

לחלופין אם אתם לא רוצים ככה או ככה להתעסק באתר תצטרכו לשלם ככה או ככה תחזוקה ואם זה המצב, אז בכלל לא רואה למה להגביל את עצמכם בוויקס.

וויקס או וורדפרס – שרת אחסון ודומיין

וויקס מציעה את הכל במקום אחד מהם תקבלו גם שרת אחסון וגם דומיין (כתובת האתר) טוב, זה אם אתם רוצים אתר באנגלית… אם תרצו כתובת אתר co.il או .ישראל בכל זאת תצטרכו לקנות אותו בנפרד בנתיים. החסרון כאן שאתם יכולים להיות לא מרוצים מהאחסון של וויקס ואין לכם מה לעשות. להחליף זאת לא אופציה!

בוורדפרס לעומת זאת תצטרכו לרכוש הכל בנפרד אבל כפי שאמרתי זה גם יתרון וגם חסרון. שרת אחסון משפיע רבות על מהירות האתר שלכם כך שלהחליף ביניהם זה יתרון גדול מאוד. בשורה התחתונה תוכלו תמיד להחליף את האחסון או איש המקצוע המתחזק את האתר כפי שאמרתי בוויקס זאת לא אופציה.

וורדפרס או וויקס – בעלות על האתר

בעיה נוספת עם וויקס היא שהאתר לא באמת שלכם. אתם רוצים לבנות נכס? עם וויקס אתם רק משכירים אותו. תפסיקו לשלם האתר יחזור למקור החינמי שלו ואם חס וחלילה תרצו לעבור לפלטפורמה אחרת… תגידו ביי לכל העבודה שעשיתם כל מה שתוכלו לעשות זה רק העתק הדבק רק דמיינו אם יש לכם 100+ מאמרים באתר. תחשבו קדימה עוד חמש שנים. פתאום רוצים לעשות שינוי לגמרי של האתר לעדכן עיצוב וכד'… באסה.

בוורדפרס לעומת זאת תוכלו פשוט להוריד את האתר כפי שהוא. רוצים לעשות שינוי משמעותי באתר?

וורדפרס או וויקס – 10 הסיבות המובילות כן (!) לבחור בבניית אתרים עם וויקס (WIX)

WIX היא אחת מהפלטפורמות הפופולריות ביותר לבניית אתרים הזמינות כיום. הוא מציע מגוון רחב של תכונות וכלים שמקלים על כל אחד ליצור אתר אינטרנט מדהים. עם WIX, אתה יכול ליצור אתר בתוך דקות ללא כל ידע בקידוד או עיצוב. להלן כל הסיבות לבחור בוויקס:

  1. ממשק ידידותי למשתמש: וויקס ידועה בבונה אתר גרפי אשר מאפשר למתחילים ליצור אתר בקלות וללא ידע בתכנות.
  2. מגוון רחב של תבניות: Wix מציעה מגוון רחב של תבניות מעוצבות מקצועית לסוגי אתרים שונים, אשר ניתנות להתאמה אישית למותג שלך.
  3. אופטימיזציה לנייד: כל האתרים של Wix מתאימים באופן אוטומטי למכשירי נייד, מבטיחים כי האתר שלך ייראה טוב גם על טלפונים חכמים וטאבלטים.
  4. חנות האפליקציות: Wix כוללת חנות אפליקציות המציע מגוון אפליקציות ותוספי תוכן שיכולים להוסיף פונקציונליות נוספת לאתר שלך, כמו טפסי יצירת קשר, שילוב רשתות חברתיות ותכונות חנות מקוונת. (לא קרוב במספר לכמות התוספים שיש בוורדפרס)
  5. תכונות מסחר אלקטרוני: וויקס מציעה פלטפורמה מובנית למסחר אלקטרוני, המאפשר לך ליצור חנות מקוונת ולמכור מוצרים ישירות מהאתר שלך. (עדיין לוקה בהרבה חסר לעומת וורדפרס אבל זה משתפר)
  6. אופטימיזציה למנועי חיפוש(SEO): Wix כוללת מגוון כלים ותכונות למיטוב עמדות במנועי חיפוש, כגון מפת אתר, מטה תגי, כותרות ותגיות, תיאורים ועוד. ועדיין חשוב לציין שזה יותר מסורבל ופחות אפקטיבי, בנוסף קשה יותר למצוא בעלי מקצוע שירצו להתעסק עם אתר וויקס למול וורדפרס.
  7. תמיכה טכנית מקצועית: וויקס מציעה תמיכה טכנית מקצועית דרך צ'אט, טלפון ודוא"ל לכל השאלות והבעיות שיכולות לצוץ במהלך בניית האתר.
  8. בקרת גישה מתקדמת: Wix מאפשרת לך להגדיר משתמשים ורמות גישה שונות, כך שתוכל להגן על המידע שלך ולהפוך את האתר שלך לבטוח יותר.
  9. תצוגה מקדימה בזמן אמת: Wix מציעה תצוגה מקדימה בזמן אמת של האתר שלך, כך שתוכל לראות איך האתר ייראה לפני פרסום השינויים שביצעת.
  10. תכנון לאורך זמן: וויקס כוללת כלי לניהול ועדכון התוכן באופן קל ונוח, כך שתוכל לשמור על האתר שלך מעודכן ומעניין על מנת למשוך יותר מבקרים.

ועכשיו 10 סיבות לא (!) לבחור וויקס

  1. מגבלת ההתאמה: למרות ש-Wix מציעה מגוון רחב של תבניות ואפשרויות התאמה, ישנן מספר מגבלות לרמת ההתאמה שניתן להשיג. משתמשים מתקדמים ובניהם אנשי מקצוע עשוים להתבאס לעבוד על אתר כזה. (זה למה יש פחות אנשים מקצוע במתעסקים עם וויקס)
  2. מגבלות שליטה ב-SEO: למרות ש-Wix מציעה כמה תכונות בסיסיות של SEO, אין לך את שליטה שאתה רוצה על הביצועים של האתר שלך כמו שיש לך עם פלטפורמה כמו לדוגמא וורספרס.
  3. פרסומות בתוכנית החינמית: אם תבחר בתוכנית החינמית, Wix תציג פרסומות באתר שלך, מה שעשוי להיות מפריע למבקרים.
  4. אחסון מוגבל: תלוי בתוכנית שלך, Wix מגבילה את כמות האחסון של האתר שלך, מה שעשוי להיות בעיה אם יש לך הרבה תמונות או מדיה אחרת.
  5. אפשרויות אינטגרציה מוגבלות: למרות ש-Wix מציעה שוק ייעודי, האפשרויות יחסית מוגבלות לעומת בוני אתרים אחרים או פלטפורמות קוד פתוח כמו וורדפרס.
  6. שליטה מוגבלת בעיצוב: למרות שממשק הוויזואלי ידידותי למשתמש, זה יכול גם להגביל את היכולת שלך לבצע שינויים עיצוביים מתקדמים או התאמות מותאמות אישית יותר.
  7. זכויות יוצרים מוגבלות: תנאי השימוש של Wix מחייבים אותך להשתמש בשירותי האחסון שלהם, כלומר אתה לא בעצם בעל האתר שלך או שיש לך שליטה מלאה עליו.אתה בשכירות…
  8. זמני טעינה איטיים: למרות ש-Wix משקיעה בתשתיות השרת, חלק מהמשתמשים דיווחו על זמני טעינה איטיים, במיוחד עבור אתרים מורכבים יותר. לעומת וורדפרס ששם תוכלו לעשות לזה אופטימיזציה בWIX אתם די מוגבלים מהבחינה הזאת.
  9. תמיכה מוגבלת באתרים מרובי שפות: למרות ש-Wix מציעה תמיכה מסוימת לאתרים מרובי שפות, אתם כנראה הולכים להסתבך שם.
  10. תוכניות יקרות: למרות שהתוכנית החינמית היא אפשרות טובה לאתרים קטנים…בערך… זה נראה לא מקצועי ורוב הסיכוים יגרום לכם לאבד לקוחות פוטנציאליים, ואם תעברו לתוכניות יקרות יותר תמצאו את עצמכם מהר מאוד משלמים יקר בגלל כמות התוספים בתשלום שאתם תצטרכו ועדיין לא תקבלו מה שתקבלו מפלטפורמות אחרות.

וורדפרס או וויקס – 10 הסיבות המובילות כן (!) לבחור בבניית אתרים עם וורדפרס (WordPress)

  1. ידידותי למשתמש: WordPress הוא יחסית ידידותי למשתמש, גם לאנשים שאין להם הרבה מקצועיות טכנית. כמובן זה לא ברמה של וויקס בעיקר בפן העיצובי אבל הרבה דברים בסיסיים לתחזקות האתר תוכלו לעשות לגמרי לבד אחרי לימוד קצר.
  2. חינם ופתוח המקור: WordPress הוא פלטפורמה חינמית ופתוחת המקור, שמאפשרת לך להשתמש בה בחינם ולקבל גישה למגוון רחב של תוספים וערכות עיצוב.
  3. ניתן להתאים אישית: WordPress מאפשר התאמה אישית רבה, עם מגוון רחב של ערכות עיצוב ותוספים שיכולים לעזור לך ליצור אתר ייחודי ומקצועי.
  4. ידידותי למנועי חיפוש (SEO): WordPress ידידותי למנועי חיפוש ב-ברירת מחדל, עם תכונות כמו קישורי קבועים, קטגוריות ותגיות המפשטות את המיפוי והאינדקסציה של האתר שלך על ידי מנועי חיפוש. כמובן שבכל מקרה הוא לא יגיע לעמוד הראשון בגוגל בגלל עיניים יפות, אבל הבסיס הרבה יותר טוב מוויקס.
  5. יישום רספונסיבי למכשירים ניידים: רבות מתבניות ה-WordPress מתאימות למכשירים ניידים, מה שאומר שהאתר שלך יראה טוב על כל מכשיר.
  6. קהילה גדולה: ל-WordPress יש קהילה גדולה של משתמשים ומפתחים שיוצרים ומשתפים ערכות עיצוב, תוספים, פתרונות לבעיות ודברים רבים נוספים שמאוד עוזרים כאשר אתם צריכים קצת מידע.
  7. אבטחה: וורדפרס היא פלטפורמה מאובטחת עם עדכונים בתדירות גבוה ותיקוני אבטחה שעוזרים לשמור על אתרים שמתבססים על הפלטפורמה מאיומי פריצה כמובן לא ניתן ב-100% למגר את התופעה אבל זה עוזר מאוד.
  8. תמיכה במסחר אלקטרוני(Ecommerce): וורדפרס כולל תוספים רבים שיתנו לך את המענה לבניית חנות בכל גודל. הכל מתממשק בקלות ויעילות.
  9. תמיכה באתרים עם מספר שפות: וורדפרס כוללת תמיכה מובנית ליצירת אתרי מרובי שפות, עם תוספים וערכות נושא שיכולים לעזור לך לתרגם את התוכן שלך לשפות שונות בקלות.
  10. גמישות: וורדפרס יכול לשמש לבניית אתרים בכל הגדלים, מבלוגים קטנים עד אתרי חברות גדולות, מה שלא ניתן להגיד על וויקס.

10 סיבות לא (!) לבחור בוורדפרס

  1. מורכבות: למרות ש-WordPress הוא ידידותי למשתמש, התהליך של התקנתו ושימוש בו עשוי להיות מורכב, במיוחד לאלו שאינם מיומנים בצד הטכני. קיימת חובת למידה, ועשוי לדרוש מספר מיומנויות טכניות כדי להשתמש בפלטפורמה בצורה הטובה ביותר.
  2. תחזוקה: כמו כל פלטפורמה שאתה מאחסן באופן עצמאי, גם-WordPress דורש תחזוקה רצינית, עדכונים וגיבויים כדי לשמור על אתר האינטרנט שלך מאובטח ופועל בצורה תקינה. זה עשוי לקחת זמן ועשוי לדרוש מיומנויות טכניות. שזאת לא בעיה כאשר יש מישהו שמטפל לכם בתחזוקה של האתר.
  3. אבטחה: למרות ש-WordPress די מאובטח, הפופולריות שלה זה גם עקב האכילס שלה. אם לא תתחזקו את האתר הוא יראה כמו מטרה קלה לפורץ.
  4. התאמה אישית: למרות ש-WordPress מציע מגוון רחב של ערכות עיצוב ותוספים, לא תמיד הוא מציע את רמת ההתאמה הנדרשת על מנת לענות על דרישות המשתמשים. התאמת הפלטפורמה עשויה לדרוש מיומנויות טכניות או עזרה ממפתח. מה שכן, לפחות אתר וורדפרס ניתן לפתח שלא ניתן להגיד את אותו הדבר לגבי וויקס.
  5. עלויות: וורדפרס הוא לגמרי בחינם. אבל עדיין תצטרכו לשלם על האחסון והדומיין אבל לא רק זה. ישנם תוספים פרימיום שגם אותם די תצטרכו (לא תמיד) אבל כדי לקבל תוצאה רצויה ונניח להשתמש באלמנטור לבניית האתר תצטרכו להיפרד מעוד כ-200 ש"ח בשנה שזה לא נוראי אבל זה גם מצטבר.
  6. זמני טעינת דף ארוכים: אתרי וורדפרס עשויים לטעון לאט אם לא מותאמים כהלכה, מה שעשוי לפגוע בחווית המשתמש ובדירוג במנועי חיפוש.
  7. חוסר תמיכה: למרות שיש לוורדפרס קהילה גדולה ופעילה, אין צוות תמיכה רשמי שיכול לעזור למשתמשים עם בעיות טכניות. זה אומר שמשתמשים עשויים להיות חייבים להיסמך על פורומים או שירותי תמיכה בתשלום כדי לקבל עזרה. חשוב לציין שצוות התמיכה של שרתי האחסון (לא של כולם) בכיף עוזרים כשצריך, כמובן לא בהכל ובעיקר בבעיות טכניות אבל זאת אחת הסיבות לבחור בשרת אחסון טוב כמו Cloudways למי שאין לו בעיות עם אנגלית או UPRESS למתקשים עם האנגלית שלהם.
  8. בעיות תאימות: תוספי תוכן וערכות נושא המתוחכמות על-ידי מפתחים צד שלישי לא תמיד יכולות להיות תואמות עם הגרסה האחרונה של וורדפרס, מה שעשוי לגרום לבעיות בפונקציונליות או באבטחת האתר. זה רק בערך חסרון מאחר ולרוב את הבדיקה עושים לפני הרכישה\הורדה ולרוב יש תחליף לכל דבר מאחר והחנות פתוחה לפתחים חדשים ששמחים לקחת את המקום של אותו התוסף\ערכת נושא הלא מעודכנת.

לא מצאתי 10 אז תצטרכו להסתפק ב-8 🙂

וורדפרס או וויקס לאיזה עסקים מתאים מה?

לצערי לזה לא תמצאו תשובה חד משמעית. זאת מאחר ושני הפלטפורמות יכולות להתאים למגוון רחב של עסקים בגדלים שונים. וורדפרס לרוב מתאימה יותר לעסקים שמצריכים רמה גבוה יותר של התאמה, גמישות וגדילה. וורדפרס זה פלטפורמה עוצמתית יותר איתה תוכלו לייצר אתרים מסובכים יותר ומתקדמים יותר.

בחירה בוורדפרס מעולה לעסקים שמצפים לגדול ומבינים את ההשפעה של זה לטווח הארוך.

וויקס מעולה לעסקים קטנים שלא מחפשים לגדול יותר מידי ולא מתכננים להתמקד בקידום האורגני כחלק מהשיווק שלהם. בעיקר אם תרצו לעשות הכל לבד וויקס זאת פלטפורמה מעולה להתחיל ממנה.

אישית? אם לבחור וורדפרס או וויקס – אני חושב שוורדפרס זה הבחירה הטובה ביותר לרוב העסקים. כי גם אם עכשיו אתם לא רואים את הגדילה באופק או לא מתכננים לרכוש שירות מקצועי עדיף לקחת קורס וורדפרס או אפילו להיעזר במקורות מידע כמו יוטיוב ולנסות ולבנות הכל לבד. כן יותר קשר, כן לוקח יותר זמן אבל זה שווה את זה.

כי ברגע האמת עוד שנתיים ופתאום תהיה לכם קפיצת מדרגה ותרצו לשים יותר דגש על האתר. כנראה בכל מקרה תצטרכו לעבור לאתר וורדפרס, כך שחבל על הזמן 🙂 איך אומרים? קשה באימונים קל בקרב?

תגיבו, זה לא עולה כסף :)

כותב הפוסט

נעים מאוד, אני ולדי – מקדם אתרים  עם שנים בתחום ה-SEO, בונה אתרים והבעלים של האתר החמוד הזה. 

מחפשים אותך ולא מוצאים?

בוא נבדוק
איך ותוך כמה זמן נכפיל לך את החשיפה!
יש לך שאלות?
תשאירו פרטים, אני כבר אתכם ;)

בוא נראה למה גוגל לא מתחבר אליך...

הבדיקה לא לוקחת הרבה זמן והיא לגמרי בחינם.

לאחר הבדיקה אחזור אלייך עם דוח מסודר ואסביר לך מה צריך לסדר.

תשאירו פרטים בטופס, ואחזור אליך אלייך ברגע שהדוח מכון :)

דילוג לתוכן